środa, 4 grudnia 2013

Małe D.I.Y. - podkładki pod kubek

Hej, dzisiaj jeszcze trochę odbiegnę od tematy świąt. Mam wam do pokazania podkładki pod kubek, które niedawno zrobiłam. To się nie będę rozpisywać. Zaczynam !!

POTRZEBNE RZECZY:
  •  podkładka pod kubek
  • serwetka
  • biała farba
  • klej ( najlepiej do decoupage lub jakiś inny podobny nie można używać takiego zwykłego w sztyfcie)
 1. Na początek wybraną przez was podkładkę malujemy białą farbą i czekamy aż wyschnie. ( Ja pomalowaną podkładkę kładłam na ciepły grzejnik i szybciej mi wyschła.)
 2.  Wycinamy z serwetki kawałek, który nas interesuję przykładamy do pomalowanej i wyschniętej     podkładki i przyklejamy.

3. Czekamy aż wyschnię i to samo robimy z drugiej strony.

I podkładka gotowa






Na dziś to wszystko myślę że jest to również fajny pomysł na prezent pod choinkę. Za miast serwetki np. z kwiatkiem możecie wykorzystać serwetkę z mikołajem lub reniferem Całuję ~ Alex

PS. przepraszam że do kilku punktów nie było zdjęć , ale mi się usunęły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz