poniedziałek, 9 grudnia 2013

Moje świąteczne dekoracje

Dekoracje nadają pomieszczeniu klimatu, wprawiają nas w świąteczny nastrój. W udekorowanym pokoju milej spędza się czas. Warto poświęcić jeden wieczór (lub jak w moim przypadku kilka) by zrobić własne dekoracje, lub (wersja dla zabieganych) wyciągnąć zeszłoroczne dekoracje i udekorować dom. Zróbmy wszystko by czuć się dobrze!
Mam dla Was dziś kilka propozycji na dekoracje. Zrobione samodzielnie, lub po prostu kupione.



1. Co powiecie na świeczniki z wodą i roślinką w środku? Jestem prawie pewna, że pływają sobie tam specjalne świeczki, bo nie mają tej srebrnej obudowy (nie mam pojęcia jak się to nazywa). Próbowałam stworzyć taki świecznik i świetnie sprawdzą się te małe podgrzewacze w tej srebrnej obudowie ;). Niestety będzie widać srebrne, no ale coś za coś :).

2. Śliczny aniołek z papieru. Prosty w wykonaniu a efekt (moim zdaniem) jest naprawdę świetny. To dowód na to, że nie potrzeba wiele, by stworzyć coś pięknego.
3. Kolejne hand made. Tym razem choinka. Myślę, że bardzo ładnie wyglądałaby w dziecięcym pokoju.
4. Przyznam, że nie wpadłabym na taką dekorację krzeseł.


4. Kubki, łyżeczki i choinka na ścianie są świetne. Nic dodać nic ująć :)



5. Nie wiesz jak ozdobić pierniki? Chyba mam odpowiedź!


Wszystkie inspiracje znalazłam na zszywce i oczywiście w google :)
Alina z DesignYourLife również przygotowała post o dekoracjach.
Mam nadzieję, że choć troszeczkę zainspirowałam. No to widzimy się już niedługo.
See You!
~ Mary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz