poniedziałek, 2 grudnia 2013

Pomysły na prezenty



Hejka, już od wczoraj wprowadzamy Was w świąteczny nastrój. Odliczamy dni do świąt. Mary napisała że święta zajmują jej 45% myśli natomiast mi 60%. Jeszcze odbiegnę trochę od tematu nasza kochana  przyjaciółka założyła sobie bloga na którego serdecznie zapraszam. Dopiero zaczyna, ale myślę że jak na początek nie idzie jej źle. Jeszcze raz zapraszam.http://i-love-lifee.blogspot.com/ Teraz wracamy do temat świąt. Dziś pokaże wam pomysły na prezenty.No to zaczynamy:

TATA Ja tacie kupiłam perfumy i do tego żel do twarzy. Myślę że jest to dobry prezent dla mojego taty. Jeśli natomiast uważacie że to nie będzie dobry prezent dla Waszego to zaraz pokaże wam inne propozycję.
Możecie kupić breloczek do samochodu. Jeżeli wasz tata lubi czytać prezentem może być książka.

MAMA Jeśli wasza mama lubi biżuterię to możecie jej kupić. Na pewno się ucieszy. Możecie np. kupić 2 filiżanki i do tego jakąś kawę którą lubi Wasza mama.
Zawsze dobrym i sprawdzonym pomysłem są kosmetyki. Zajrzyjcie mamie do szafki z kosmetykami i popatrzcie co się mamie kończy.


BABCIA Jeżeli wasza babcia lubi układać puzzle ( tak jak moja) to na pewno trafionym prezentem będą nowe puzzle. Jeśli macie taką możliwość to możecie zamówić sobie puzzle np. z waszym zdjęciem.
Równie dobrym pomysłem będzie rzecz  zrobiona przez was. Np. aniołka z masy solnej lub coś świątecznego z origami.

DZIADEK Możecie załatwić koszulkę z jakimś śmiesznym napisem. Może to być również golarka. Mój dziadek lubi czytać gazety typu: "Jak zwalczyć choroby" lub " Na co działa lek ...."
Jeżeli wasz dziadek ma tek samo to taka książka na pewno go ucieszy.
+ dla każdego coś słodkiego :*
Jeśli szukacie prezentu dla cioci, wujka to możecie skorzystać z opisów powyżej

Na dziś to już wszystko. Pozdrawiam ~ Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz